بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2
نوشته شده در دو شنبه 24 تير 1392
بازدید : 1716
نویسنده : علیرضا ناظمی

Toy Defense 2 بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2

Toy Defense 2 نسخه ی جدیدی از بازی استراتژیک دفاع اسباب بازی بوده که چند روز پیش برای PC توسط شرکت سازنده (Melesta Games) انتشار یافته است. در ابتدا نسخه ی i-OS و Android آن پا به عرصه ی بازی های استراتژیک گذاشت و پس از گذشت چندین روز با استقبال بسیاری خوبی از طرف کاربران روبرو شد. به همین خاطر نیز مدتی نگذشت که نسخه ی کامپیوتری آن نیز با حجم نسبتا مناسب و البته گرافیکی بهتر طراحی گردید. همان طور که گفته شد , این بازی دارای سبکی استراتژیک و هم چنین اکشن بوده و تمامی مراحل آن بر روی صفحه ای داخل اتاق پسرک دنبال می شود. این پسر بچه در کمال ناباوری پس از مشاهده ی نبرد میان اسباب بازی های تصمیم می گیرد تا به افراد صلح گرا کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به پیروزی برسند.

اسباب بازی های بیگانه ای نیز وجود دارند که از مکان های دیگری به سمت سرزمین شما هجوم آورده اند و قصد نفوذ به آن را دارند. برای ایستادگی در مقابل این افراد شرور باید قدرت ارتش خود را افزایش دهید تا بتوانید با نیروی بیشتری در برابر این بیگانگان مقاومت کنید. بازی دفاع اسباب بازی ها دارای 3 دنیای متنوع همراه با محیطی کاملا متفاوت بوده و در هر یک , ده ها مرحله ی جذاب و جدید گنجانده شده است. هم چنین درجه ی سختی آن به دو سطح Normal و Hard تقسیم بنده شده تا افرادی که برای بار اول این بازی را تجربه می کنند , گزینه ی اول را انتخاب نمایند. در ورژن جدید آیتم ها و مرحله های جدید تری به بازی اضافه شده و هم چنین اشکالات نسخه ی اول به طور کامل برطرف شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 107 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: